Mesafeli Satış Sözleşmesi
MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
1. TARAFLAR
SATICI (Hizmet Sağlayıcı)
-
Ünvan: Sheforever
-
Adres: Şenlikköy Mah. Florya Cad. No:43 İç Kapı No:1A Bakırköy / İstanbul
-
Telefon: 0 (850) 640 01 36
-
E-posta: sheforevergiyim@gmail.com
-
Web Sitesi: www.sheforever.com.tr
ALICI (Tüketici)
-
Adı Soyadı / Unvanı: [ALICI ADI SOYADI]
-
Adresi: [TESLİMAT ADRESİ]
-
Telefon: [TELEFON]
-
E-posta: [E-POSTA]
ALICI, işbu sözleşmeyi onaylayarak, sipariş konusu mal veya hizmetin bedelini, kargo ücreti ve varsa vergiler gibi tüm ek giderleri ödemekle yükümlü olduğunu kabul eder.
2. TANIMLAR
Bu sözleşmede geçen;
-
BAKAN: Ticaret Bakanı’nı,
-
BAKANLIK: Ticaret Bakanlığı’nı,
-
KANUN: 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’u,
-
YÖNETMELİK: 27.11.2014 tarihli Resmî Gazete’de yayımlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ni,
-
SATICI: Tüketiciye mal veya hizmet sunan kişiyi,
-
ALICI: Bir mal veya hizmeti ticari veya mesleki olmayan amaçlarla edinen kişiyi,
-
SİTE: SATICI’ya ait internet sitesini,
-
MAL: Alışverişe konu taşınır eşyayı veya elektronik ortamda kullanılmak üzere hazırlanan gayrimaddi malları ifade eder.
3. KONU
İşbu sözleşme, ALICI’nın SATICI’ya ait internet sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiği ürünlerin satışı, teslimi ve satış sonrası süreçlerine ilişkin olarak 6502 sayılı Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri uyarınca tarafların hak ve yükümlülüklerini düzenler.
4. ÜRÜN BİLGİLERİ
Ürünün temel özellikleri, satış fiyatı, vergi, kargo bedeli ve ödeme bilgileri sipariş aşamasında ALICI tarafından onaylanan ekranda yer almaktadır. İlan edilen fiyatlar ve kampanyalar güncellenene kadar geçerlidir.
5. TESLİMAT KOŞULLARI
-
Ürünler, siparişin onaylanmasından sonra 3-7 iş günü içerisinde kargoya verilir.
-
Teslimat, ALICI’nın belirttiği adrese yapılır.
-
Kargo sürecinde yaşanabilecek gecikmelerden dolayı SATICI sorumluluk almamakla birlikte, gecikme durumunda ALICI bilgilendirilir.
-
Teslimat sırasında ürünün ALICI dışında bir kişiye teslim edilmesi halinde, bu kişinin ürünü kabul etmemesi durumunda sorumluluk ALICI’ya aittir.
6. CAYMA HAKKI
-
ALICI, ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin cayma hakkını kullanabilir.
-
Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI’ya e-posta veya yazılı bildirim yapılması gerekmektedir.
-
Cayma hakkının kullanılması halinde ürünün; faturasının, orijinal kutusunun ve ambalajının eksiksiz şekilde SATICI’ya gönderilmesi gerekir.
-
Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz:
-
Kişiye özel olarak hazırlanan ürünler
-
Hijyen açısından iadesi uygun olmayan ürünler (örneğin iç giyim, mayo, kozmetik, maske vb.)
-
-
Cayma hakkı süresi içinde ALICI ürünü kullanmışsa, ürünün değerinde azalma olması halinde bu miktar iade tutarından düşülebilir.
7. İADE KOŞULLARI
-
Cayma hakkının kullanılması veya ürünün ayıplı olması durumunda iade işlemi yapılır.
-
Ürün, iade talebi onaylandıktan sonra anlaşmalı kargo firması ile geri gönderilmelidir.
-
Ürün iade şartlarına uygun şekilde SATICI’ya ulaştığında, bedel 14 gün içinde ALICI’nın ödeme yaptığı şekilde iade edilir.
-
Ürün iadesinde kargo bedeli, cayma hakkı kullanımı durumunda ALICI’ya aittir. Ancak ayıplı ürün iadesinde kargo bedeli SATICI tarafından karşılanır.
8. CAYMA HAKKI KULLANIMINA İLİŞKİN BİLDİRİM ADRESLERİ
-
E-posta: sheforevergiyim@gmail.com
-
Adres: Şenlikköy Mah. Florya Cad. No:43 İç Kapı No:1A Bakırköy / İstanbul
-
Telefon: 0 (850) 640 01 36
9. UYUŞMAZLIK ÇÖZÜMÜ
Bu sözleşmeden doğabilecek uyuşmazlıklarda;
-
ALICI, şikayet ve itirazlarını Ticaret Bakanlığı’nca belirlenen parasal sınırlar dahilinde bulunduğu veya alışveriş yaptığı yerdeki Tüketici Hakem Heyeti’ne ya da Tüketici Mahkemesi’ne yapabilir.
10. YÜRÜRLÜK
ALICI, siparişini onaylamadan önce bu sözleşmenin tüm koşullarını okuyup bilgi sahibi olduğunu, elektronik ortamda onay vererek sözleşmeyi kabul ettiğini beyan eder.
Tarih: [SİPARİŞ TARİHİ]
SATICI: Sheforever
ALICI: [ALICI ADI SOYADI]
